flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У структурі апарату суду створено чотири відділи та два сектори:

 

     

 Начальник відділу 

Вийтюк Ольга Володимирівна

тел: (0372) 544-584

e-mail:vyutuk@adm.cv.court.gov.ua

Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку, основними завданнями якого є:

  • управління державними фінансовими ресурсами, майном та контроль за їхнім використанням;
  • складання бюджетної пропозиції та підготовка матеріалів до проекту Державного бюджету України відповідно до бюджетної економічної класифікації видатків;
  • підготовка пропозицій щодо розподілу виділених бюджетних асигнувань;
  • забезпечення проведення планово-фінансових розрахунків для організації матеріально-технічного забезпечення суду; забезпечення ведення бухгалтерського обліку фінансової діяльності;
  • забезпечення правильності використання фонду заробітної плати, суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни;
  • забезпечення складання податкової і бухгалтерської звітності на основі достовірних первинних документів і відповідних бухгалтерських записів та своєчасне подання її до установ і організацій;
  • аналіз та узагальнення основних показників фінансово-економічної діяльності Чернівецького окружного адміністративного суду;
  • проведення комплексного аналізу фінансового стану та аналізу матеріально-технічного забезпечення;
  • ведення в установленому порядку діловодства в межах компетенції відділу та згідно з номенклатурою справ;
  • здійснення системного контролю за дотриманням Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

 

Начальник відділу

Закієва Альона Вікторівна

тел: (0372)579-527

e-mail:zakieva@adm.cv.court.gov.ua

Відділ управління персоналом, основними завданнями якого є:

  • реалізація державної політики з питань управління персоналом у державному органі;
  • забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;
  • забезпечення організаційного розвитку державного органу;
  • добір персоналу державного органу;
  • прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;
  • здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
  • документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення;

Начальник відділу

Дєдова Леся Ярославівна

тел: (0372)544-747

e-mail:dedova@adm.cv.court.gov.ua

 

Відділ забезпечення документообігу та введення архіву, основними завданнями якого є:

  • забезпечення оперативного прийому, реєстрації та розподілу вхідної кореспонденції;
  • здійснення належного прийому та реєстрації позовних заяв, а також надання допомоги в оформленні позовної заяви, відповідно вимог Кодексу адміністративного судочинства України;
  • організація та забезпечення належного здійснення прийому громадян, реалізація приписів Закону України «Про звернення громадян»;
  • забезпечення реалізації прав осіб, які беруть участь у справі, та іншим учасникам процесу на ознайомлення з матеріалами адміністративної справи, отримання копій документів, копій судових рішень;
  • виготовлення та видача виконавчих документів у випадках, передбачених нормами чинного законодавства, а також
  • здійснення обліку вказаних документів;
  • забезпечення належного ведення архіву суду;
  • забезпечення організації та контролю за станом здійснення діловодства суду;
  • надання відомостей за запитами на інформацію по адміністративним справам, після закінчення провадження у справі, з урахуванням вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", Закону України "Про інформацію";
  • здійснення аналізу та узагальнення інформації щодо сплати судового збору, розгляду адміністративних справ понад строки, встановлені чинним законодавством, а також дотримання строків виготовлення судових рішень;
  • розробка та підготовка документів для затвердження номенклатури справ суду.

 

 

Відділ господарського та матеріально-технічного забезпечення, основними завданнями якого є:

  • обслуговування приміщень з метою утримання їх в належному стані;
  • забезпечення підрядних робіт з будівництва і ремонту приміщень суду;
  • технічне обслуговування та своєчасне усунення несправностей електротехнічного обладнання;
  • забезпечення належних та безпечних умов праці співробітників суду.

 

 

Завідувач сектором

Дінов Вадим Валентинович

тел: (0372)544-747

e-mail:dinov@adm.cv.court.gov.ua

 Сектор режимно-секретної роботи, основними завданнями якого є:

  • недопущення необґрунтованого допуску та доступу осіб до секретної інформації;
  • своєчасне розроблення та здійснення заходів щодо охорони державної таємниці;
  • запобігання витоку секретної інформації;
  • виявлення та закриття каналів витоку секретної інформації у процесі діяльності суду;
  • забезпечення режиму секретності під час проведення всіх видів секретних робіт;
  • організація та ведення секретного діловодства;
  • здійснення контролю за станом режиму секретності в суді.

 

Завідувач сектором

Королянчук Катерина Анатоліївна

тел: (0372)544-747

e-mail: 

Сектор аналітично-статистичної роботи, основними завданнями якого є:

  • збір, обробку та аналіз даних судової статистики Чернівецького окружного адміністративного суду;
  • формування оперативної статистичної та аналітичної інформації;
  • аналіз стану здійснення судочинства Чернівецьким окружним адміністративним судом, формування аналітичних довідок та таблиць;
  • здійснення контролю за заповненням обліково-статистичних карток у системі КП ДСС Чернівецького окружного адміністративного суду;
  • здійснення контролю за своєчасним направленням рішень Чернівецького окружного адміністративного суду до ЄДРСР;
  • надання інформації за запитами про публічну інформацію, одержану чи створену у межах повноважень сектору;
  • підготовку матеріалів для нарад, семінарів, конференцій, занять за участю суддів, працівників апарату суду;
  • підготовку матеріалів для розміщення на WЕВ сайті Черінвецького окружного адміністративного суду з питань, віднесених до повноважень сектору;
  • інформаційно-аналітичне забезпечення суддів про практику Верховного Суду в адміністративних справах, які є визначальними для формування однакової судової практики, накопичення та систематизації цієї інформації;
  • спостереження за єдністю судової практики, інформування керівництва суду про зміни в судовій практиці, випадки різного застосування законодавства, надання пропозицій щодо шляхів формування однакової судової практики.